De rebranding
van Tada

Een merk is altijd in beweging. Dus op een bepaald moment kan het nodig zijn je organisatie opnieuw te positioneren. Zo ook voor Tada. Met behulp van de uitkomsten van het Brand Identity traject zijn we aan de slag gegaan met de rebranding. Dit heeft geresulteerd in een geheel nieuwe, opvallende stijl die naadloos aansluit en het merk écht vertegenwoordigd. Een krachtige set elementen (logo, kleurenpalet, typografie, diverse stijlelementen) van waaruit gericht gecommuniceerd kan worden.

Een goede pay-off
zegt meer

Om de merkbelofte van Tada te ondersteunen, ontwikkelden we een krachtige pay-off: Surprising data solutions.
Het zegt alles over de identiteit en werkwijze van de organisatie en sluit naadloos aan bij de archetypes die hen kenmerkt; Everyman & Creator. De pay-off kan in combinatie met het logo maar ook als los stijlelement toegepast worden.
Brand  Identity
brand Identity
ID-Scan
Why-sessie
Waarden-sessie
Archetype-sessie
ID-Book
Brand  Creation
brand Creation
Logo
Pay-off
Corporate identity
Beeldtaal
Website
Powerpoint template
Brandbook
Brand  Management
brand Management