Wij geloven dat een sterk merk
begint bij de identiteit...
En dat een sterke
merkstrategie hierbij helpt
In drie concrete stappen
naar een betekenisvol merk.
MEER WETEN?_

Wij vinden het vanzelfsprekend dat iedere organisatie met een duidelijke visie zijn merk centraal stelt. Want sturen vanuit je merk maakt je organisatie sterker en meer betekenisvol. Duizend en één beslissingen worden makkelijker gemaakt. Bovendien verhoogt het je bedrijfswaarde, een investering voor de toekomst dus. Wij noemen dat merkgestuurd ondernemen. Maar hoe pak je dat aan?

DeltaZuid is hét brandingbureau in de brainportregio dat werkt volgens een duidelijke strategische structuur. Lukraak beginnen aan het bouwen van een merk is niet hoe wij werken. We doen dit in drie concrete stappen en starten bij de indentiteit. Benieuwd hoe we dat doen? Hieronder leggen we het beknopt uit. En heb je vragen of wil je dat we eens meekijken naar jouw organisatie, we horen graag van je! 

1. Wie ben je?

De merkidentiteit is het DNA van je organisatie en vormt het fundament van je merk. Het is wie je bent, wat je uniek maakt. Dit leggen we bloot en borgen we binnen jouw organisatie.

2. Waar sta je?

Laat je merk opvallen! Verwerf die unieke plaats in het hoofd van je doelgroep. We positioneren je merk zo dat klanten en medewerkers bewust voor jouw kiezen.

3. Word je herkend?

Tijdens de merkcreatie geven we je merk een eigen gezicht en een stem die raakt. We blazen er leven in en zorgen ervoor dat dit consistent wordt doorgevoerd in alles wat je doet.
Identiteit
Identiteit
Positionering
Positionering
Creatie
Creatie

Sparren over je merk?

Ondernemen is voortdurend blijven bewegen en we vinden het belangrijk om je te helpen bij het realiseren van je doelstellingen. Daarom stoppen we niet bij één advies, maar creëren we ruimte om te blijven sparren. We hebben dit verpakt in het strategie abonnement. Op die manier zijn we als vaste sparringpartner altijd bereikbaar voor al je branding vraagstukken.
 


Vragen kunnen bijvoorbeeld zijn; Klopt onze identiteit wel met ons imago? Is een heldere merkpositionering nodig? Maar ook; Hoe nemen we medewerkers mee in de merkbeleving? Wat je vraag ook is, we staan graag voor je klaar.

Stel je vraag