

Brand Identity
Je identiteit vormt de basis van alles. Ga jezelf maar na. Wie je bent en hoe jij jezelf voelt, bepaalt hoe jij je kleedt en gedraagt. Je baseert er beslissingen op. Kiest er vrienden op uit. En belangrijker nog, jij wordt ook gekozen. Je vrienden hebben ooit, onbewust, besloten dat jullie vrienden zouden kunnen zijn.
Hetzelfde geldt voor je merk. Je identiteit is van grote invloed op je positie in de markt.
Brand Identity / Brand Creation / Brand Management
De ID-Scan is het vertrekpunt voor de bouw van jouw unieke merk
De
ID-Scan
Het Brand
Identity
Canvas
Met behulp van het Brand Identity Canvas bepalen we niet alleen de vertrekpunten voor de Brand Creation fase, maar leggen we ook de basis voor een merkgestuurde organisatie. Aan de hand van het Brand Identity Canvas bepalen we onder andere:
- Why
- Doelstellingen
- Aanbod & behoefte
- Doelgroep & koopmotief
- Interne- en externe waarden
- Merkbelofte en -bewijs
- Merkpersoonlijkheid
Het Brand Identity Canvas. De basis voor het Brand ID Book

Het ID Book
Ter afsluiting van het identiteitstraject leggen we alle onderdelen die het fundament van je merkidentiteit vormen vast in een functioneel naslagwerk, het ID book. Dit praktische document vormt een houvast voor je organisatie. Het helpt je om de neuzen dezelfde kant op te krijgen en – nog belangrijker – houden. Het helpt je richting geven, keuzes maken en knopen doorhakken.
Benieuwd naar de volgende stap? Bekijk dan wat Brand Creation inhoudt, of ontdek wat we voor je kunnen betekenen op het gebied van Brand Management.