Holst
Centre

Een belangrijk kenmerk van Holst Centre is het partnerschapsmodel met de industrie en de academische wereld, gebaseerd op gedeelde routekaarten en programma's. Het is dit soort kruisbestuiving waarmee Holst Centre zijn wetenschappelijke strategie kan afstemmen op industriële behoeften.

En een omschrijving van onze toegevoegde waarde op dit project...

Goeie kop

Holst Centre
in het kort

Holst Centre was set up in 2005 by imec (Flanders, Belgium) and TNO (The Netherlands) and is supported by local, regional and national governments. It is named after Gilles Holst, a Dutch pioneer in Research and Development and first director of Philips Research. Located on High Tech Campus Eindhoven, Holst Centre benefits from, and contributes to, the state-of-the-art on-site facilities.

Holst Centre has over 200 employees from some 28 nations and a commitment from over 40 industrial partners.

//Hier een pakkende zin ivm ons proces...

Priceless
perfection

Om het gehele concept naast visueel, ook met een sterke boodschap te ondersteunen, creëerden we een pay-off: Nature shows us forms of perfection that are truly priceless. Both in beauty and strength. Pure geometric shapes that have emerged naturally symbolise the excellence that Quantera Global offers its clients. The result is 'priceless perfection'.

Priceless
perfection

Om het gehele concept naast visueel, ook met een sterke boodschap te ondersteunen, creëerden we een pay-off: Nature shows us forms of perfection that are truly priceless. Both in beauty and strength. Pure geometric shapes that have emerged naturally symbolise the excellence that Quantera Global offers its clients. The result is 'priceless perfection'.

Het proces
van a tot z

Aan de hand van onze drie pijlers hebben we het merktraject van Quantera Global doorlopen: Brand Identity, Brand Creation & Brand Management. Een intensief en energiek merktraject met een mooi resultaat dat altijd in beweging is, want branding is een ongoing proces.

Wat schrijven we hier?

En wat schrijven
we hier?

//Het merk komt in alles tot uiting. Denk daarbij niet alleen aan een logo of website. Het start met de ontwikkeling van de juiste bouwstenen van het merk, zoals de tone of voice, de brand story, de beeldtaal en stijlelementen als kleurgebruik, typo, vorm, etc. Ook art direction van fotografie en film spelen hierbij een rol.

Met al deze elementen kunnen we de benodigde communicatiemiddelen creëren. Van website tot visitekaartje en van corporate brochure tot de aankleding van het pand.