Carbeat™ - Controlling the pulse
of your business

CarbeatTM een nieuwe innovatie van AkzoNobel. Dit digitale productieproces syteem zorgt voor verbeterde communicatie en productefficiëntie voor autoschade herstelbedrijven. DeltaZuid heeft samen met AkzoNobel de merkidentiteit vastgesteld, de naam bedacht en het merk vormgegeven. Met de uitrol naar de eerste salesmiddelen zoals brochure, roll-up banners en beursstand. Alle richtlijnen van het nieuwe merk zijn zorgvuldig vastgelegd in het ID-book en Brandbook.

Video Carbeat™

De eerste kennismaking met deze nieuwe innovatie

De eerste productie was bedoeld om de interne stakeholders mee te nemen in het verhaal van deze nieuwe service. Vervolgens is deze video door vertaald voor extern gebruik in diverse talen.

brand Identity
Why
Interne waarden
Externe waarden
Merkpersoonlijkheid
Merkbelofte
brand Creation
Merknaam
Pay-off
Logo
Beeldconcept
Huisstijl
Brandbook
brand Communication
Introduction movie
Sales folder
Roll-up banners
Beurswand

AkzoNobel Innoveert. Carbeat™, een nieuwe service voor de autoschade branche wereldwijd uitgerold.