Lancering Carbeat in de USA 01 November 2017


Het is altijd bijzonder om een merk tot leven te zien komen. Dat geldt zeker voor het Carbeat-mark van AkzoNobel. ‘Carbeat’ is een innovatieve digitale oplossing voor autoschadeherstelbedrijven. Deze nieuwe dienst is op 1 november groots gelanceerd in de Verenigde Staten. Europa volgt snel. DeltaZuid staat aan de wieg van dit merk.

Begin dit jaar werd ons gevraagd om een video te produceren, waarin de werking van Carbeat (de innovatie had op dat moment nog geen naam) wordt uitgelegd. Samen met Veldkamp Producties Eindhoven zijn we het beeldmateriaal gaan schieten. De verantwoordelijke manager – Mike Sillay - van AkzoNobel kwam overgevlogen vanuit Amerika om de video in te spreken op locatie. Maar met alleen een video kom je er niet. Daar hoort het ontwikkelen van een merk bij. Werk aan de winkel dus, voor DeltaZuid.

Met onze beproefde methodiek hebben we de identiteit van het product vastgesteld. Op basis daarvan is de naam en het logo gecreëerd en zijn er diverse communicatiemiddelen ontwikkeld. Daarmee is ‘Carbeat’ geboren. Een nieuw innovatief product van AkzoNobel, dat nu aan de wereld wordt getoond!