Realizing ambitions
by building brands

Ontdek hoe wij
sterke merken bouwen

Een sterk merk is opgebouwd uit verschillende bouwstenen. Zoals een huis wordt gebouwd, zo bouwen wij ook merken. Met het dak van een huis beginnen, slaat nergens op. Daarom beginnen wij bij de basis. Bij de fundering.

Bij DeltaZuid bouwen we aan de hand van drie pijlers sterke merken. Je identiteit is het fundament van je merk. Nadat je Brand Identity een kloppend geheel is, starten we met het Brand Creation traject. In deze creatieve fase ontwikkelen we een merk dat als een maatpak aansluit bij de merkidentiteit van jouw organisatie. Als het merk staat als een huis, wordt het tijd om er leven in te blazen. In de Brand Communication fase laten we de wereld weten dat je bestaat, en waar je voor staat.

In drie stappen naar maximaal merkresultaat

brand Identity
Het fundament van een goed opgebouwd merk is een sterke identiteit.
brand Creation
Creëren om hoofd én hart te raken. Onderscheidend, relevant en authentiek.
brand Communication
Werken aan merkbekendheid en merkvoorkeur. Want onbekend maakt onbemind.

Een kloppend
geheel

De kracht van de drie pijlers Brand Identity, Brand Creation en Brand Communication is dat ze een logisch gevolg zijn van elkaar. Ze volgen elkaar op. De pijlers samen helpen het proces inzichtelijk en gestructureerd te houden, met resultaat als doel.

Sterke merken
werken

Een sterk merk is het sleutelelement van een succesvolle organisatie. Het raakt je doelgroep in het hart en je medewerkers dragen het uit. Een sterk merk helpt je bij het realiseren van strategische doelen. En bij het behalen van meer winst. Zonder een sterk merk is elke euro gespendeerd aan marketing en communicatie een verloren investering.

Het bouwen van een sterk merk is echter niet eenvoudig. Een merk moet onderscheidend en relevant zijn. Sympathie opwekken bij opdrachtgevers en medewerkers. Inspelen op de juiste behoeften. Structureel en consistent zijn in aanpak en uitingen.