Als ik een merk was...
 

Glenn
Josemanders

Concept developer
& Copywriter

    Ideeënbedenker / fijnschrijver / schrappen & schaven / strateeg / kansenziener / leergierig / hongerig / mensenmens / Bourgondiër
Als ik een merk was, dan was ik COOLBLUE.

Alles voor een glimlach. Een glimlach op mijn gezicht, en op dat van mensen om me heen. Een glimlach van voldoening, maar ook van verwondering. Coolblue lijkt een joviaal bedrijf, maar wil dolgraag scoren. Niet alleen bij hun klanten, maar ook voor zichzelf.
Coolblue staat voor niet lullen maar poetsen. Geen woorden, maar daden. Elke dag groeien. Door vallen en opstaan. Fouten maken en ervan lerem. Leren.

Coolblue is makkelijk in omgang, maar ‘doet wel waar hij zelf zin in heeft’. Het merk laat zien dat plezier hand in hand met kwaliteit en service kan gaan. Net als Coolblue wil ik opdrachtgevers verwonderen. Verwachtingen overtreffen. Met advies en werk waar ze écht iets aan hebben.