Als ik een merk was...
 

Tom
van Zeeland

Creative
director

    Artdirector / richtinggever / praktisch / creatief ondernemer / conceptdenker / vindingrijk / verbinder / oprecht / hartelijk Brabants / humoristisch
Als ik een merk was, dan was ik BAVARIA

Welcome to the Family: Echt een 'Everyman' die verbroedert, voor iedereen klaarstaat en van Brabantse gezelligheid houdt. Zo zie ik mezelf ook, zowel zakelijk als privé. Daarnaast is de filosofie van Bavaria: het bieden van een constante hoge kwaliteit van haar producten. Dat is precies wat ik als artdirector nastreef voor al onze opdrachtgevers.

Echter vanuit creatief oogpunt sluit het oude Bavaria met haar tegendraadse en vaak humoristische campagnes beter bij mij aan. Ook zie ik mezelf als een echte Bavaria sportman, een dedicated kroegsporter. Zeg nu zelf, wat is er mooier dan een potje bier tijdens het tafelvoetballen. Om af te sluiten zou ik zeggen: Zo, welkom bij onze familie.