Als Tom een merk was...

Als ik een merk was, dan was ik BAVARIA. Welcome to the Family: Echt een 'Everyman' die verbroedert, voor iedereen klaarstaat en van Brabantse gezelligheid houdt. Zo zie ik mezelf ook, zowel zakelijk als privé. Daarnaast is de filosofie van Bavaria: het bieden van een constante hoge kwaliteit van haar producten. Dat is precies wat ik als artdirector nastreef voor al onze opdrachtgevers.

Echter vanuit creatief oogpunt sluit het oude Bavaria met haar tegendraadse en vaak humoristische campagnes beter bij mij aan. Ook zie ik mezelf als een echte Bavaria sportman, een dedicated kroegsporter. Zeg nu zelf, wat is er mooier dan een potje bier tijdens het tafelvoetballen. Om af te sluiten zou ik zeggen: Zo, welkom bij onze familie.

Tom
van Zeeland

Creatief
Directeur

Waar ik blij van word is de bijdrage die we kunnen leveren in het blootleggen van de identiteit van onze klanten. Om vervolgens samen te bouwen aan hun merk in beeld, woord en gedrag. Het mooiste compliment wat we kunnen krijgen is als de klant zegt "Ja! Dít is wie we zijn". Eens sparren over jouw brand identity? Ik houd me aanbevolen.
+31 (0)40 266 15 25
tom@deltazuid.nl
LinkedIn