Als Timo een
merk was....
Dan was hij
Nike
MAIL TIMO_

Als Timo een merk was...

Als ik een merk was, was ik NIKE! NIKE staat voor risk everything: Just Do It! Zo sta ik ook in het leven en in mijn werk! Niet altijd voor de veilige weg kiezen maar mezelf uitdagen. Nike staat ook voor Free Yourself: ik doe dit door niet in problemen te denken maar in oplossingen. Dat werkt bevrijdend en geeft vertrouwen als het even niet gaat zoals je wilt. Nike staat voor herkenbaarheid en authenticiteit: mijn werk is net zo herkenbaar en authentiek als bijvoorbeeld mijn tatoeages en vertellen alles over mijn identiteit en waar ik voor sta in het leven.

Nike staat voor de gevleugelde Griekse godin van de overwinning: zelf ben ik ook perfectionistisch en wil ik steeds nieuwe doelen behalen. Vorige maand ben ik begonnen zelf Limoncello te maken: ik had nog nooit zoiets gedaan maar ik ga ervoor en het resultaat is heerlijk! Nike staat als laatste voor snelheid, kracht, beweging en motivatie. Dit probeer ik in mijn werk in uitdrukking te laten komen: a little progress each day adds up to big results!

Timo
van der Gaag

Graphic
designer

Binnen DeltaZuid geef ik concepten visueel vorm. De kennis die ik de afgelopen jaren heb opgedaan mag ik nu gaan toepassen in de praktijk. Met mijn ontwerpen hoop ik jullie boodschap visueel en/of tekstueel te versterken en goed over te brengen. Het primaire gereedschap van de grafisch vormgever is de creatieve geest, die zit bij mij wel goed!
+31 (0)40 266 15 25
studio@deltazuid.nl
LinkedIn