Als Thomas een merk was...

More Fanta. Less Serious. Ik associeer mezelf met Fanta. Fanta staat voor refreshment en plezier, zo zie ik mijzelf ook. Creativiteit, innovatief en speelsheid, gecombineerd met het constant willen ontwikkelen en leren. Net als het merk Fanta heb ik een open karakter en pas ik me aan mijn omgeving aan. Ik sta net als het merk voor iedereen klaar en hecht veel waarde aan plezier. Ook ben ik thuis in het internationale aspect van het merk. Een van mijn grootste passies is reizen. Ik leer ontzettend veel van mijn reizen en de mensen die ik daar ontmoet. Het zien van de wereld is voor mij leven.

“Vivendo Discimus” – “By Living We Learn” – Patrick Geddes

Thomas
Asin

Brand
Manager

Ik ben gek op branding, echt een vak apart. Wie zijn jullie? Waar zie je jouw organisatie over 10 jaar en hoe blijf je onderscheidend ten opzichte van de concurrentie? Wat nog beter is dan de antwoorden op deze vragen, is als jouw medewerkers dezelfde visie delen! Ga jij de uitdaging met ons aan?

+31 (0)40 266 15 25
thomas@deltazuid.nl
LinkedIn