Als Marloes een
merk was....
Dan was zij
The North Face
MAIL MARLOES_

Als Marloes een merk was…

Dan was ik The North Face. Dit merk heeft als slogan ‘Never stop exploring’. Zoek je grenzen op, leef een leven vol ontdekkingen en laat je inspireren. Ik ben erg nieuwsgierig en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen. Iemand die verder denkt, doorvraagt en geen genoegen neemt met ‘nee’.

The North Face is een merk voor avonturiers, mensen die nieuwe plekken willen ontdekken en hun grenzen willen verleggen. Ik heb al veel van de wereld mogen zien. Zo ook Half Dome in Yosemite National Park. De halfronde vorm die in het logo van The North Face is te zien, is hierop geïnspireerd. Het motto ‘Never stop exploring’ is een goede reminder voor mezelf. Ik streef altijd naar perfectie, maar soms moet je eerst fouten durven maken om beter te worden.

Als Limburgs "maedje" gaat mijn bloed sneller stromen tijdens het carnavalsseizoen. Toch trek ik met de Vasteloavend geen carnavalspakje aan, maar een North Face parka. De bergen en de sneeuw oefenen een nóg grotere aantrekkingskracht op mij uit. Gelukkig is het carnavalsseizoen langer dan de drie dolle dagen ;)

Marloes
Brouwers

Graphic
Designer

Als grafisch ontwerper geef ik concepten visueel vorm. Een onderscheidend ontwerp dat als een huis staat, daar streef ik naar. Door mijn brede opleiding ben ik zowel voor 2D als 3D ontwerpen inzetbaar. Een huisstijl die doorgevoerd moet worden naar een product of interieur? Daar sta ik zeker voor open!

+31 (0)40 266 15 25
studio@deltazuid.nl