Als Jop een merk was...

Verder kijken dan je neus lang is, dat doet G-Star RAW in alle opzichten. Als Nederlands merk willen zij het verschil maken, wereldwijd. Niet bang om klein te denken, maar groot, groter, grootst. G-Star voelt zicht verantwoordelijk en laat haar activiteiten op het gebied van een duurzame en innovatieve kledingindustrie aan de buitenwereld zien. Hun producten moeten niet alleen voorzien zijn van een perfecte look, maar ook voldoen aan alle P’s van het maatschappelijk verantwoord ondernemen. Een dieperliggende gedachte koppelen aan je werk, dat is wat mij inspireert.

“We design for the future”


Daarnaast is de veelzijdigheid en creativiteit van G-Star RAW iets wat me erg aanspreekt. Door samen te werken met ondernemers en bedrijven uit anderen industrieën weten zij het product ‘denim’ steeds op een andere manier uit te vinden, te vernieuwen en te verwerken. Telkens zijn zij on-trend, maar toch trouw aan hun eigen waarden. Iets waar ik mezelf mee identificeer.

Als (student) Business Innovator ben ook ik ervan overtuigd dat je ‘vernieuwing’ nooit uit moet sluiten, maar moet kijken naar de toekomst. Waar sta ik? En waar wil ik naar toe? Samenwerken met anderen om de top te bereiken, dit te vieren met een lekker koud biertje, en dan weer aan de slag!

Jop
Vissers

Business
Innovator

DeltaZuid is een branding bureau waar succesvolle merken gecreëerd worden voor innovatieve groeibedrijven in de Brainport regio.



+31 (0)40 266 15 25
studio@deltazuid.nl
LinkedIn