Als Chloë een merk was...

Als ik een merk was, dan was ik National Geographic. Wetenschap, verwondering, nieuwsgierigheid, verkenningsdrang, no nonsense mentaliteit, krachtige fotografie, openheid en een buitengewone fascinatie voor esthetiek en detail. National Geographic verleidt door te verwonderen.

Dat is ook wat ik het liefste doe. In mijn werk en als persoon. Vanuit verwondering, passie en ervaring als ontwerper & ondernemer houd ik mij dagelijks bezig met het ontwikkelen van sterke brands. Van concept tot vormgeving. Ik wil graag alles ergens uit halen, het bloed sneller doen stromen en verder kijken dan de grenzen... Passie voor het vak, passie voor het leven.

Chloë
de Rooij

Concept- &
Brand Design

Binnen DeltaZuid houd ik me bezig met concept en vorm. Van idee tot creatie. Hoe kan ik de identiteit van een bedrijf of product zo vormgeven, dat deze gezien én beleefd wordt. Ben je nieuwsgierig of wil je gewoon eens sparren, kom langs! Ik hoor graag van je.

+31 (0)40 266 15 25
chloe@deltazuid.nl
LinkedIn