Als Ankie een merk was...

Dan was ik Le Creuset. Een merk met Belgische roots, een voorliefde voor Frankrijk en lekker eten.
Met de kookspullen van Le Creuset kun je alle kanten op: van het stoven van een wild zwijn tot het bakken van een luchtige soufflé. En dan is er ook nog die oh zo herkenbare stijl. Zet een rij pannen naast elkaar en je pikt dit merk er zo uit.

Zo zou ik mezelf ook omschrijven als copywriter. Van zakelijke persberichten tot pakkende nieuwsberichten en inspirerende webteksten: ik ben van alle markten thuis. Dit alles met de juiste tone of voice, uiteraard. Privé komt het trouwens ook aardig overeen. Ik kan enorm genieten van een avond schudden met de billen op de dansvloer, maar net zo goed van het oplossen van Zweedse puzzels.

Ook probeer ik zo milieubewust mogelijk te leven. Laat dat nou een kernwaarde van Le Creuset zijn! Ze werken met duurzaam en 100% herbruikbaar materiaal. Dat wil je toch? Ik in ieder geval wel.

Ankie
de Turck

Copywriter

Binnen DeltaZuid ben ik verantwoordelijk voor de copy. De identiteit van jouw bedrijf vertalen naar een inspirerend merkverhaal met de juiste tone of voice.

+31 (0)40 266 15 25
ankie@deltazuid.nl
LinkedIn