Als Yvi een
merk was....
Dan was zij
Tony’s Chocolonely
MAIL YVI_

Als Yvi een merk was...

Als ik een merk was, dan was ik Tony’s Chocolonely. Naast dat ik gek ben op chocolade, draait het bij Tony’s Chocolonely om de wil om altijd de lat hoger te leggen (raise the bar!). Met mijn perfectionistische houding streef ik hier ook naar. Tony’s Chocolonely is kritisch, ondernemend en… om blij van te worden. Ik hou ervan om met mijn creativiteit opdrachtgevers te verrassen. Tony’s Chocolonely heeft als missie om samen 100% slaafvrij de norm in chocolade te maken. Ik heb ook ambitieuze doelen en wil graag iets bijdragen aan een betere wereld.

Daarnaast sta ik voor transparantie en eerlijkheid. Wist je dat de ongelijke stukken van de Tony’s Chocolonely symbool staan voor de inkomsten van de chocolade industrie? Mijn lievelingsreep is melk met karamel zeezout. Ik hou van simpel, maar net even een tikkeltje anders. Net zoals Tony’s Chocolonely, wordt mijn naam ook bijna altijd verkeerd uitgesproken.

Yvi
Pullens

Stagiaire

De komende 20 weken werk ik samen met Lieve en gaan wij aan de slag met een innovatievraagstuk binnen DeltaZuid. De uitdaging is om alle deelnemers van de ID-sessies naderhand te inspireren met de resultaten. Om dit te realiseren doen wij onderzoek, gaan we in gesprek met klanten en organiseren we brainstormsessies. Het leukste aan de opdracht vind ik dat ik mijn creativiteit de vrije loop mag laten!

+31 (0)40 266 15 25
studio@deltazuid.nl