Als Simone een
merk was....
Dan was zij
Monki
MAIL SIMONE_

Als Simone een merk was…

Als ik een merk zou zijn, dan was ik Monki. Niet alleen omdat mijn halve gaderobe sowieso uit hun kleding bestaat, maar vooral om het verhaal dat zij willen vertellen. ‘We aim to be kind to the world and empower the young woman in it.’ Ze geloven erin dat duurzaamheid en empowerment hand in hand gaan. Ze zetten zich dan ook in voor SDG goals 5 (Gender Equality) en 12 (Sustainable consumption and production).

Ze zijn baanbrekend op het gebied van modellen inzetten die buiten het schoonheidsideaal vallen, buiten de norm. Ze willen graag iedereen in hun kracht laten zien, en dat ook doortrekken in hoe zij de mensen behandelen met wie zij werken.
Als jonge vrouw in een mannenwereld, kan ik me hier enorm in vinden. Daarnaast vind ik het belangrijk om waardevolle campagnes te maken die een echte boodschap overbrengen voor merken die de wereld van morgen een beetje mooier maken. Ik ben minder op zoek naar: koop mij, proef mij, download mij. Ik verlang meer naar: dat verwoorden wat jou sprakeloos laat. Ik wil oprechtheid, eerlijkheid en meerwaarde bieden in al mijn werk. Ik wil verhalen vertellen.  

Simone
Arts

Creatief strateeg
& Copywriter

De komende 4 maanden ga ik bij DeltaZuid 3 dagen in de week aan de slag, afstuderen! Hier mag ik doen waar ik blij van word: het vinden van de essentie van een merk en dat weten te beschrijven. Mijn kracht ligt in het begrijpen van die essentie en deze vertalen naar verhalende campagnes. Wie weet tot snel!

+31 (0)40 266 15 25
simone@deltazuid.nl
LinkedIn