Als Lieve een
merk was....
Dan was zij
Malibu
MAIL LIEVE_

Als Lieve een merk was...

Als ik een merk was, was ik Malibu! Naast dat ik nog weleens een lekkere Malibu-cola nuttig in het weekend, brengt het drankje voor mij ook leuke herinneringen met zich mee. Ik denk dan terug aan mijn vakanties met vriendinnen van jaren geleden, maar ook aan de warme avonden van afgelopen zomer.

De slogan van Malibu luidt: Seriously easy going. Dit omschrijft mij als persoon erg goed. Ik ben erg flexibel en voel me in elke omgeving thuis, waardoor ik een krachtige teamspeler ben. Malibu is een fun en eerlijk merk; zo zie ik mezelf ook: easy going, maar wel unapologetic mezelf. Alhoewel ik easy-going ben, heb ik net zoals het drankje ook flink wat pit! Ik houd van aanpakken en werk graag aan dingen die belangrijk voor mij zijn. Zo heb ik naast mijn studie ook nog een bedrijfje met mijn zus in de horecabranche. Op mijn opleiding leer ik op systematisch wijze te innoveren binnen een bedrijf. Kijkend naar nieuwe trends en ontwikkelingen bedenken wij op creatieve wijze nieuwe concepten en implementeren we deze binnen het bedrijf.

Lieve
Moeskops

Stagiaire

Samen met Yvi loop ik tot de zomer stage bij DeltaZuid om hier één dag in de week te werken aan een innovatieproject. De uitdaging is om alle deelnemers van de ID-sessies naderhand te inspireren met de resultaten. Het leukste aan de opdracht vind ik dat we echt vrijgelaten worden in dit innovatieproces en dat we hierdoor echt worden uitgedaagd buiten de lijntjes te denken.

+31 (0)40 266 15 25
studio@deltazuid.nl