Bouke aan boord 11 November 2020

Bouke Kremers nieuwe Managing Director branding agency DeltaZuid
Een positieve verandering tijdens Covid-19

Per 1 november is Bouke Kremers (38) aangesteld als Managing Director bij branding agency DeltaZuid. Samen met mede-eigenaar en Creative Director Tom van Zeeland gaat hij werken aan een duidelijk doel: transformeren tot hét bureau voor impactvolle branding. “Wij hebben een sterke voorliefde voor merken die duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel hebben staan. Oftewel, voor merken die willen transformeren naar een betekenisvolle organisatie en hiermee het verschil willen maken,” aldus Bouke.

Bouke was voorheen eigenaar/ strateeg van bureau ‘Helden van de Buurt’ (later ‘Rabble Rabble’) uit Eindhoven. Buiten het aansturen van een bureau heeft hij daar ruime ervaring opgedaan met content marketing en het ontwikkelen van reclamecampagnes. Hij slaat daarmee de brug tussen branding en marketing-communicatie.

Investeren in de toekomst; juist nu
Bouke neemt in zijn rol de taken van huidig Managing Director en mede-eigenaar Frank Cuijpers over. Frank zal aanblijven als strategisch partner en gaat zich richten op het in de markt zetten van de, mede door DeltaZuid, ontwikkelde ‘business insights tool’, de ID-Scan. Dit is online tooling op het gebied van organisatie DNA en duurzaamheid. Bedoeld voor consultants, bedrijfsadviseurs en communicatiespecialisten om (nog) beter onderbouwd te kunnen adviseren. Ondanks de coronacrisis vindt het bureau het belangrijk om te investeren in de toekomst. Tom: “Dat is misschien geen voor de hand liggende keuze, maar gezien onze ambitieuze visie is het zaak nu stappen te nemen. Met de nieuwe samenstelling kijken we over de crisis heen en zijn we klaar voor verdere groei.”

Frank: “Met Bouke hebben we iemand gevonden die naadloos past in het DeltaZuid DNA. Hij heeft veel ervaring met het aansturen van teams en het leiden van een organisatie. Bovendien is hij een zwaargewicht als het gaat om branding en merkstrategieën.”

DeltaZuid gelooft in de kracht van branding om betekenisvolle bedrijven te ondersteunen in hun groei en verdere verspreiding van hun boodschap. Duurzaamheid als onderdeel van de identiteit is een steeds groter wordend vraagstuk. Zeker bij bedrijven die er écht toe willen doen in de toekomst. Juist die bedrijven matchen met onze ambitie. Wat deze ambitie is? In 2030 honderd betekenisvolle bedrijven geholpen te hebben met het maken van een duurzame impact.”