Merken zijn de belangrijkste immateriële activa
van een organisatie 13 December 2018


‘Zeven op de tien merken is niet toekomstbestendig.’ Zo trapt het artikel van Marketingfacts.nl af. Duidelijke taal. 'Bestuurders, ondernemers en merkeigenaren weten vaak wel dat ze met de tijd mee moeten en de toekomst moeten omarmen, maar hebben vaak geen idee hoe.' Helemaal waar. Want waar begin je in hemelsnaam? Bij DeltaZuid helpen we dagelijks ondernemers die de toekomst juist maar al te graag willen omarmen. Iedere dag opnieuw zijn we bezig om samen met hen merken te laten groeien. En met succes!

Neem tijdens een onbewaakt moment komende (feest)dagen eens de tijd om het artikel op Marketingfacts.nl te lezen. Het is doordrenkt van tips, trends en inzichten die erg verhelderend en op z’n minst relevant zijn. Als je merk bijna 20% van de marktwaarde van je bedrijf beïnvloedt, dan kun je dat als ondernemer simpelweg niet negeren. Dus grijp die kans en start in 2019 met merkgestuurd ondernemen! Geloof ons, het is het beste goede voornemen dat je op zakelijk gebied kunt hebben.