Loading

De deelnemers van de Masterclass werden op 12 oktober getrakteerd op een intensieve en leerzame middag. Na een korte theoretische uitleg van de strategen van Jacobs&Kars, zijn de aanwezigen zelf aan de slag gegaan met het 360˚-model.

Lees verder...


Het is altijd bijzonder om een merk tot leven te zien komen. Dat geldt zeker voor het Carbeat-mark van AkzoNobel. ‘Carbeat’ is een innovatieve digitale oplossing voor autoschadeherstelbedrijven.

Lees verder...


Sinds 1 augustus hebben we creatieve versterking: Imke Ottenheim, gepokt en gemazeld in ontwerp en DTP. Zo’n talent dat mooie dingen maakt, die ook nog eens technisch knap in elkaar steken. Een bourgondische Limburgse die graag cultureel verantwoorde reizen maakt.

Lees verder...


Multinational Fujifilm en DeltaZuid staan op goede voet met elkaar. Trainee Eva van den Broek studeerde af op onderzoek naar omgang met innovaties bij grote organisaties. Op uitnodiging raakten Frank Cuijpers en Tom van Zeeland met Henrike Krijnsen in gesprek over de Open Innovation Hub.

Lees verder...


Op 12 oktober breng je bij DeltaZuid de bouwstenen van je eigen B2B-merk in kaart. In de Masterclass Merkontwikkeling leren ervaren strategen van Jacobs&Kars je aan de hand van een praktisch model de dynamiek van jouw merk.

Lees verder...


In en rond lichtstad Eindhoven verrijzen innovatieve bedrijven als paddenstoelen uit de grond. Maar liefst twee daarvan hebben DeltaZuid gekozen als partner om ambitieuze groeiplannen te ondersteunen. We zijn er trots op de chipvernieuwers van SMART Photonics en de groeibriljant Pi-Scale tot de nieuwe klanten te mogen rekenen.

Lees verder...


Donderdag 23 maart was de dag waarop de opening van DeltaZuid plaatsvond. Dit is feestelijke moment is gevierd met een welkomstborrel in de Voorbeekhoeve. Een mooi moment om partners en relaties te laten zien waar DeltaZuid iedere dag hard werkt aan het creëren van mooie producten.

Lees verder...


Niet ieder heeft het lef om zichzelf te zijn. Ook bedrijven en organisaties verschuilen zich liever achter de gebruiken in de branche en doen netjes wat van hen wordt verwacht. Tot de uitzonderingen behoort in ieder geval Algemeen Octrooi en Merken Bureau (AOMB). Directeur Frank Reijnen en zijn 27 specialisten hadden maar een klein duwtje nodig om de enig juiste keuze te maken: uniek blijven en daar trots op zijn. Niet toevallig een van de belangrijkste pijlers onder succesvolle merken en ideeën.

Lees verder...


Vanaf 1 januari 2017 sluit VIS Free Format Communicatie aan bij het Eindhovense branding- en communicatiebureau DeltaZuid. Daarmee ontstaat een nog slagvaardiger team van communicatiespecialisten. Voor klanten komt daarmee een breed palet aan diensten ter beschikking.

Lees verder...


Wil concepten omzetten in beeld. Ademt innovatie, heeft een (on)gezonde dosis creativiteit, zelfstandigheid en een passie voor branding. Iets voor jou? Nog één plek beschikbaar. Overtuig ons!

Lees verder...


De aanleg van Brainport Industries Campus, voorzien in het Noordwesten van Eindhoven, krijgt groen licht. De Raad van State heeft 28 september positief geoordeeld over het bestemmingsplan. Voor de samenwerkende partijen is het positieve oordeel een belangrijke mijlpaal in de realisatie van deze innovatieve campus.

Lees verder...


De gratis tool laat zien of merken met hun website ‘on brand’ zijn. Bynder lanceert de tool Grader tijdens het brandingevenement OnBrand ’16 dat op 13 oktober plaatsvindt in de hoofdstedelijke Beurs van Berlage.

Lees verder...


Met de BRAND ID-Scan van DeltaZuid wordt de merkidentiteit van je product of dienst scherp in beeld gebracht. Uit ervaring weten wij inmiddels dat alleen het ontwikkelen van een slim product niet genoeg is voor een succesvolle marktintroductie.

Lees verder...


Wij zijn trotse partner van Stichting WuWei. Begin september hebben we met het team van DeltaZuid een geweldige zeiltocht gemaakt in de BiesBosch. Met leuke teambuilding opdrachten en natuurlijk volop genieten van het mooie najaars zonnetje.

Lees verder...


Ruim 65 % van de MKB-bedrijven ervaart problemen met innoveren, blijkt uit recent onderzoek. Deze uitdagingen variëren van te weinig tijd tot het gebrek aan expertise. Businesslab for Innovators® helpt u succesvol op weg met uw productinnovatie.

Lees verder...


Een kant-en-klaar stappenplan voor de lancering van een succesvolle startup is er niet. Sterker nog, het mislukkingspercentage van startups ligt redelijk hoog. Een recentelijk onderzoek (Where Is Silicon Valley, Science) heeft geidentificeerd wat de succesvolle startups onderscheidt van de mislukkingen.

Lees verder...


Turnaround Advocaten had een vijftal bureaus uitgenodigd om te pitchen voor een sterkere profilering van het nichekantoor. De advocaten willen hun goede reputatie als curator inzetten voor de verdere ontwikkeling van hun adviespraktijk. De advocaten kozen voor DeltaZuid vanwege de focus op innovatie en de gestructureerde aanpak.

Lees verder...


Vijftien ondernemers discussieerden tijdens een heerlijke lunch over de uitdagingen van innovatie binnen hun bedrijf. Oók voor het midden- en kleinbedrijf is het ontwikkelen van nieuwe producten of het betreden van nieuwe markten een uitgelezen manier om de concurrentie voor te blijven en de omzet te laten groeien.

Lees verder...


Een samenwerking tussen een commercieel merk en een goed doel heeft voor beide partijen een positief effect. Het vergroot zelfs de aankoopintentie en verbetert de merkperceptie, zo blijkt uit recent onderzoek opgezet door XXS Amsterdam in samenwerking met War Child en onderzoeksbureau Flycatcher.

Lees verder...


Bij het ontwikkelen van een nieuw product is succes niet vanzelfsprekend. De weg naar een succes gaat vaak gepaard met vele vragen en uitdagingen: Welke merk- en kernwaarden passen het beste bij uw product? Hoe vertaalt u het product in een waardevol merk? En hoe onderscheidt het zich van de concurrentie?

Lees verder...